vrijdag 11 januari 2013

jewels are a girls best friend


Bloggen, het is een trend die iedereen ondertussen wel al kent. Aangezien ik al even bezig met mijn lot's collection op facebook leek het mij een goed idee om mijn ervaringen hierover te bloggen. Lot's collection is mijn manier van creatief bezig zijn. Het is een uit de hand gelopen hobby.


Alles begon ooit met het herstellen van juwelen voor mijn oma en mama. Door hiermee bezig te zijn kreeg ik het idee om zelf juweeltjes te maken. Ik zocht op diverse internet sites en forums naar geschikte materialen en technieken. De wereld van juwelen maken is zo groot & uitgebreid. Stap voor stap werd ik meer en meer vertrouwt met dit alles.

Daarom richt in nu deze blog op speciaal voor jullie , om jullie mee te nemen naar de wereld waar alles mogelijk is , waar grote meisjes zich als prinsesjes voelen.

Welcome in my world :)
Liefs,
 lot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten